Dünya genelinde 78 ülkede 12.400 restoranı ile hizmet veren Burger King, kurulduğu günden bu yana, dünya çapında uyguladığı yüksek kalite ve hijyen standardına, çevre uyumlu ve doğaya saygılı üretime, zengin lezzetli ürün çeşidini geliştirmeye ve sürekli eğitime verdiği önem, Burger King'in bugünkü başarısındaki en önemli rolü oynamaktadır.

Türkiye’deki faaliyetlerine ise 1995 yılında ATA Grubu'na bağlı TAB Gıda Sanayi A.Ş. bünyesine katılmasıyla başlayan Burger King, kısa sürede restoran zincirlerinin halkalarını çoğaltarak vazgeçilmez lezzetlerin adresi olmuştur. Türkiye'de de hızlı servis sektörünün lider markalarından biri olan Burger King, bugün Türkiye genelindeki 550’den fazla restoranı ile lezzet düşkünlerine hizmet vermektedir.

Afrika, Avrupa ve Orta Doğu Bölgesi’nde “En Hızlı Büyüyen Ülke”, 1.500 Burger King Franchisee arasında “En Hızlı Gelişim” ödüllerine layık görülürken, gizli müşteri araştırmalarında da “Serviste Mükemmellik”, hijyen konusunda “Beyaz Zambak” gibi sayısız ödüller alan TAB Gıda bünyesindeki Burger King; Mediacat’in düzenlediği Ipsos KMG araştırması sonuçlarına göre Fast Food kategorisinde “2011-2012-2013 Türkiye’nin Lovemark’ı” ve 2011, 2013 ve 2014 yıllarında “Türkiye’nin En Samimi Markası” da seçilmiştir.