Türkiye'nin kendi sektöründe en fazla istihdam sağlayan şirketi TAB Gıda bünyesindeki Burger King®; MediaCat'in düzenlediği Ipsos KMG araştırması sonuçlarına göre Fast Food kategorisinde "2011, 2012, 2013, 2015 Türkiye'nin Lovemark'ı" ve 2011, 2013 ve 2014 yıllarında ise "Türkiye'nin En Samimi Markası" seçilmiştir.

Sayısız ödüle layık görülen Burger King®, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen Effie Ödül töreninde, 2014 yılında ses getiren " Patatesin Kralı" kampanyasıyla, zincir mağaza ve restoran kategorisinde Gümüş Effie Ödülü'ne layık görülmüştür. Burger King® web sitesi ise geçtiğimiz yıl Web Awards 2015'te "Food Industry" kategorisinde "Standard of Excellence" ödülü, W3 Awards 2015'te "General Website Categories – Food and Beverage" kategorisinde "Silver Award" ödülü ve 13. Altın Örümcek ödül töreninde Yiyecek & İçecek ve Restaurant & Cafe kategorisinde ikincilik ödülüne layık görülürken, 14. Altın Örümcek Web Ödülleri'nde Restoran & Cafe kategorisinde halkın favorisi seçilmiştir. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ve (AYD) araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile yapılan 2016 AVM'ler’de En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması'nda 1 numaralı marka seçilmiştir. 2017 yılında ise, Mediabrands Insight tarafından yapılan Türkiye’de fast food sektörü araştırmasında en çok tercih edilen marka, Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle yaptığı 2017 yılı “İtibar ve Marka Değeri Performans Ölçümlemesi” araştırmasında fast-food kategorisinde marka algısını en çok yükselten kurum olarak The One Awards ödülü, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ve (AYD) araştırma şirketi ve Akademetre işbirliği ile yapılan AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması’nda 1 numaralı marka, Digital Age tarafından gerçekleştirilen “GameChanger 2017” araştırmasında, tüketici gözüyle kategori bazlı en dijital markalar arasında Zincir restoranlar kategorisinde birincilik, Capital ve Ekonomist Dergileri tarafından gerçekleştirilen Fast Retail 2017/Perakendenin Hızlıları Ödüllleri kapsamında “Türkiye’nin (Mağaza Sayısına Göre) En Büyük Fast Food Perakende Şirketi” kategorisinde birincilik, Marketing Türkiye ile Roamler Türkiye’nin “Cool Markalar”  araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “En Cool Marka”, A.L.F.A. Awards’ta hızlı servis restoranları kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olarak birincilik ödülü, UFRAD Franchising Ödülleri’nde Türkiye’nin “En Büyük Franchise” ödülü, The Brand Age Dergisi ile Xsights Araştırma ve Danışmanlık iş birliğinde gerçekleştirilen "Summer Hits 2017: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasında birincilik, Restaurant Brands International tarafından hazırlanan Restoranların Açılış Kalitesi Endeksi kriterine göre Yılın Pazarlama Ödülü (Marketer of the Year), Kristal Elma Ödülleri’nde Paket Servis Buz Gibi ilanı ile bilbord ve radyo kategorisinde 2 Gümüş ödülü almıştır. 2018 yılında ise; Whopper® ateşinin gücünü eğlenceli bir dille vurgulayan kampanyası “Ateş Seni Çağırıyooo!” ile Effie Ödülleri’nde Bronz Effie ödülüne layık görüldü.

BURGER KING® WORLDWIDE INC.:

Burger King, Ekim 2010’da merkezi Rio de Janeiro/Brezilya olan yatırım şirketi 3G Capital tarafından devralınarak RBI (Restaurant Brands International) çatısı altında faaliyet göstermektedir. Markanın Türkiye operasyonlarını ise 24 yıldır aralıksız olarak bir Türk şirketi TAB Gıda olarak biz yürütmekteyiz.