İnsan Kaynakları

Türkiye’nin her yerinden sadece şehir içi tarifesi ile ulaşabileceğiniz bu çalışmayı, kurumsal kimliğimize yakışır bir inovasyon olarak değerlendiriyoruz. Üstelik şu anda hattımız aktif ve çağrı almaya başlamış durumda.

Sistemin işleyişi ile ilgili kısaca bilgi vermemiz gerekirse;

Çağrı merkezindeki arkadaşlarımız adayların ön bilgilerini alacaklar ve kaydedecekler. İkinci aşamada restoranlar başvuruları değerlendirip, uygun olanlar ile mülakat yapacak. Mülakat süreçleri sonunda en uygun adaylar restoranlarımızda, çağrı merkezimizde veya merkez ofisimizde istihdam edilebilecek.

Bu şekilde, aday ve başvuru bilgilerini çok daha sağlıklı bir şekilde arşivleyebilecek ve raporlayabileceğiz. Aranılan aday kriterlerini girerek, adaylar ile daha çabuk ve sağlıklı iletişim kurabileceğiz.

Burger King®, Sbarro®, Popeyes®, Arby’s® ve Usta Dönerci® markalarımıza gelecek başvurular için ilk etapta, çağrı merkezimizde görev yapan 15 kişiye eğitim verildi. Ayrıca merkez ofisimizde çağrıların raporlamasını yapacak ve restoranlar ile koordinasyonu sağlayacak 2 İK uzmanı da bu konuda yetkilendirildi ve eğitildi.

TAB Gıda olarak bizi heyecanlandıran ve motive eden bu yeni uygulamamız için hazırız.

Markalarımıza heyecan duyan ve yeterli kriterleri sağlayan adaylarımızın başvurularını bekliyoruz.

İŞ BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

Kariyer Fırsatları, Eğitim, Başarı hikayeleri ve benzeri birçok bilgiye Burger King’de Yaşam (www.burgerkingdeyasam.com) sitemizden ulaşabilirsiniz.