2018 yılında

  • Burger King® Marketing Türkiye ile tüketici araştırmaları konusundaki çalışmaları ile öne çıkan AKADEMETRE’nin ortak düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” kapsamında “Fast-Food” kategorisinde “Yılın İtibarlısı” seçildi.
  • Burger King® Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Cool Markaları” araştırmasında “Fast-Food” kategorisinde 3. kez “Yılın Cool Markası” oldu.
  • Burger King “Ateş Seni Çağırıyooo!” reklam filmi ile “Felis Başarı Ödülü”’ne layık görüldü.
  • Burger King®, Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri’nde “Ateş Seni Çağırıyor” kampanyasıyla Film-TV ve Sinema/perakende, satış, e-ticaret kategorisinde ‘gümüş’; Basın/İçecekler kategorisinde ‘kristal’ elma ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat için Ipsos tarafından yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasına göre 5. kez “Türkiye’nin En Sevilen Fast Food Markası” seçildi.
  • Burger King® Whopper® ateşinin gücünü eğlenceli bir dille vurgulayan kampanyası “Ateş Seni Çağırıyooo!” ile Effie Ödülleri’nde “Bronz Effie” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King®, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile Türkiye genelinde yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”nın sonuçlarına göre “Self Servis Restoran Kategorisi’”nde 1 numaralı marka seçildi.

2017 yılında

  • Burger King® Mediabrands Insight tarafından yapılan “Türkiye’de Fast-Food Sektörü” araştırmasında “En Çok Tercih Edilen Marka” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle yaptığı “İtibar ve Marka Değeri Performans Ölçümlemesi” araştırmasında “Fast-Food” kategorisinde marka algısını en çok yükselten kurum olarak “The One Awards” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”’nda bir numaralı marka seçildi.
  • Burger King® Digital Age tarafından gerçekleştirilen “GameChanger 2017” araştırmasında, tüketici gözüyle kategori bazlı en dijital markalar arasında “Zincir Restoranlar” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Burger King® Capital ve Ekonomist Dergileri tarafından gerçekleştirilen “Fast Retail 2017/Perakendenin Hızlıları Ödüllleri” kapsamında “Türkiye’nin (Mağaza Sayısına Göre) En Büyük Fast Food Perakende Şirketi” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Burger King® Marketing Türkiye ile Roamler Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Cool Markaları”  araştırması sonucunda “Fast-Food” kategorisinde “En Cool Marka” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® A.L.F.A. Awards’ta “Hızlı Servis Restoranları” kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olarak birincilik ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “UFRAD Franchising Ödülleri’”nde “Türkiye’nin En Büyük Franchise” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® The Brand Age Dergisi ile Xsights Araştırma ve Danışmanlık iş birliğinde gerçekleştirilen "Summer Hits 2017: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasında birinciliğe layık görüldü.
  • Burger King® Restaurant Brands International tarafından hazırlanan “Restoranların Açılış Kalitesi Endeksi” kriterine göre “Yılın Pazarlama Ödülü”’ne layık görüldü.
  • Burger King® Kristal Elma Ödülleri’nde “Paket Servis Buz Gibi” ilanı ile “Bilboard ve Radyo” kategorisinde 2 Gümüş ödülüne layık görüldü.

2016 yılında

  • Burger King® Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”’nda bir numaralı marka seçildi.
  • Burger King® Kristal Elma Ödülleri’nde “Düello” reklam kampanyası ile “Dijital ve Doğrudan Pazarlama” kategorilerinde “2 Kristal Elma”, “Medya” kategorisinde “1 Gümüş Elma” ve “Açıkhava” kategorisinde “2 Gümüş Elma” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® 11. Felis Ödülleri’nde “Düello” reklam kampanyası ile “Dijital Bölüm-Oyun” kategorisinde ödül aldı.
  • Burger King® 14. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde “Restoran & Cafe” kategorisinde “Halkın Favorisi” seçildi.
  • Burger King® Marketing Türkiye ile Roamler Türkiye’nin “Cool Markalar”  araştırması sonucuna göre “Fast Food” kategorisinde “En Cool Marka” ödülüne layık görüldü.

2015 yılında

  • Burger King® 13. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde “Yiyecek & İçecek ve Restaurant & Cafe” kategorisinde ikincilik ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Web Awards 2015” ödüllerinde “Food Industry” kategorisinde “Standard of Excellence” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen “Effie Ödül Töreni’”nde “Patatesin Kralı”  kampanyasıyla “Zincir Mağaza ve Restoran” kategorisinde “Gümüş Effie Ödülü”ne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”seçildi.
  • Burger King® AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödülleri’nde “Restoran” kategorisinde birinci seçildi.
  • Burger King® “Horizon Interactive Awards” ödüllerinde Woohoo Digital tarafından yenilenen kurumsal web sitesi ile “Silver Award” ödülüne layık görüldü.

2014 yılında

  • Burger King® Peramoda Ödül Töreni’nde yılın “En Başarılı Hızlı Servis Restoran Zinciri” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” seçildi.

2013 yılında

  • Burger King® “AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödülleri”nde “Restoran” kategorisinde birinci seçildi.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı” seçildi.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” seçildi.
  • Burger King® MediaCat araştırma sonuçlarına göre “2012’nin En Çok Konuşulan Fast Food Markası” seçildi.

2012 yılında

  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® EMEA Konferansı’nda “En Çok Kar Eden Franchise” seçildi.

2011 yılında

  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’”nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile “En Yaratıcı Mobil Kampanyalar” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) Ödülleri'”nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile üçüncülüğe layık görüldü.
  • Burger King® İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile “En İyi Mobil Pazarlama Kampanyası” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® EMEA Konferansı’nda “Building Brand and Sales” ödülüne layık görüldü.

2009 yılında

  • Burger King® 2008 ve 2009 yıllarının ilk çeyreğinde “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’”nda “Sektör Birinciliği” ödülüne layık görüldü.

2007 yılında

  • Burger King® Tüketici Raporu Dergisi tarafından verilen "9. Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü"’nü aldı.
  • Burger King® Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’nda “Sektör Birinciliği” ödülünü aldı.
  • Burger King® Antalya Belediyesi tarafından hijyen alanında verilen “Beyaz Bayrak” ödülünü aldı.
  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile “Beyaz Zambak” ödülünü aldı.

2006 yılında

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile "Beyaz Zambak" ödülünü aldı.
  • Burger King® “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması”’nda "Sektör Birinciliği" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® organizasyonu içinde "En Fazla Restoran Açan Ülke" ödülünü aldı.
  • Burger King® organizasyonu içinde "Marka Liderliği" ödülünü aldı.

2005 yılında

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile "Beyaz Zambak" ödülünü aldı.

2004 yılında

  • Burger King® “Aşıklar Günü” kampanyası ile "En Başarılı PR Kampanyası" ödülünü aldı.

1999 yılında

  • Burger King® “Gizli Müşteri Ziyaretleri” alanında "Serviste Mükemmellik" ödülünü aldı.
  • Burger King® 1.500 Burger King® Master Franchise şirketi arasından "En Hızlı Gelişim" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Türkiye'deki Burger King® Restoran Zincirleri” ile Avrupa, Afrika ve Orta Doğu bölgesinde "En Hızlı Büyüyen Ülke" özel ödülünü aldı.