2016 yılında

  • Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ve (AYD) araştırma şirketi ve Akademetre işbirliği ile yapılan AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması’nda 1 numaralı marka.
  • Kristal Elma ödüllerinde “Düello” reklam kampanyası ile Dijital ve Doğrudan Pazarlama kategorilerinde 2 Kristal Elma, Medya kategorisinde 1 Gümüş Elma ve Açıkhava kategorisinde 2 Gümüş Elma ödülü.
  • 11. Felis Ödülleri’nde “Düello” reklam kampanyası ile Dijital Bölüm-Oyun kategorisinde ödül.
  • 14. Altın Örümcek web ödüllerinde Restoran & Cafe kategorisinde “Halkın Favorisi”.

2015 yılında

  • 13. Altın Örümcek web ödüllerinde Yiyecek & İçecek ve Restaurant & Cafe kategorisinde ikincilik ödülü.
  • Web Awards 2015 ödüllerinde “Food Industry” kategorisinde “Standard of Excellence” ödülü.
  • Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen Effie Ödül töreninde “Patatesin Kralı”  kampanyasıyla Zincir Mağaza ve Restoran kategorisinde Gümüş Effie Ödülü.
  • Mediacat ve Ipsos KMG araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”.
  • AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödüllerinde Restoran kategorisinde birincilik.

2014 yılında

  • Peramoda ödül töreninde yılın “En Başarılı Hızlı Servis Restoran Zinciri” ödülü.
  • Mediacat ve Ipsos KMG araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” birincilik.

2013 yılında

  • AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödüllerinde Restoran kategorisinde birincilik.
  • Mediacat ve Ipsos KMG araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”.
  • Mediacat ve Ipsos KMG araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” birincilik.
  • MediaCat araştırma sonuçlarına göre “2012’nin En Çok Konuşulan Fast Food Markası”.

2012 yılında

  • Mediacat ve Ipsos KMG araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”.
  • EMEA Konferansı’nda “En çok kar eden Franchise” ödülü.

2011 yılında

  • Mediacat ve Ipsos KMG araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”.
  • Mediacat ve Ipsos KMG araştırması sonucu Fast Food kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” birincilik.
  • Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile  En Yaratıcı Mobil Kampanyalar kategorisinde birincilik.
  • Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) Ödülleri'nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile üçüncülük.
  • İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile “En İyi Mobil Pazarlama Kampanyası”ödülü.
  • EMEA Konferansı’nda “Building Brand and Sales” ödülü.

2009 yılında

  • 2008 ve 2009 yıllarının ilk çeyreğinde Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’nda “Sektör Birinciliği” ödülü.

2007 yılında

  • Tüketici Raporu Dergisi tarafından verilen "9. Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü".
  • Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi  Araştırması’nda “Sektör Birinciliği” ödülü.
  • Antalya Belediyesi tarafından hijyen alanında verilen “Beyaz Bayrak” ödülü.
  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile “Beyaz Zambak” ödülleri.

2006 yılında

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile “Beyaz Zambak” ödülleri.
  • Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’nda “Sektör Birinciliği” ödülü.
  • Burger King® Organizasyonu içinde “En Fazla Restoran Açan Ülke” ödülü .
  • Burger King® Organizasyonu içinde “Marka Liderliği” ödülü.

2005 yılında

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile “Beyaz Zambak” ödülleri.

2004 yılında

  • Aşıklar günü kampanyası ile “En başarılı PR kampanyası “ ödülü.

1999 yılında

  • Gizli müşteri ziyaretleri alanında "Serviste Mükemmellik" ödülü.
  • 1.500 Burger King® Master Franchise şirketi arasından "En Hızlı Gelişim" ödülü.
  • Türkiye’deki Burger King® restoran zincirleriyle Avrupa, Afrika ve Orta Doğu bölgesinde "En Hızlı Büyüyen Ülke" özel ödülü.