2019 yılında

  • Burger King® Marketing Türkiye ile tüketici araştırmaları konusundaki çalışmaları ile öne çıkan AKADEMETRE’nin ortak düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” kapsamında “Fast-Food” kategorisinde “Yılın İtibarlısı” seçildi.
  • Burger King®, Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) İstatistik bölümünün akademik denetiminde ve raportörlüğünde gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'na göre Restoran sektörü “Fast Food” kategorisinde "Türkiye'nin En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldü.

  • Burger King®, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen A.L.F.A Awards ödül töreninde iki kategoride ödüle layık görüldü. 1200 kişilik halk jürisinin oyları ile "Customer Brand" seçilerek “Fast Food” kategorisinde birincilik ödülüne layık görülen Burger King®, “Çalışan Memnuniyeti Deneyimi” sektöründe Burger King® memnuniyet sıralamasında öne çıkan markalardan biri oldu.

  • Burger King®, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği, pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışması olarak kabul edilen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde, EuroLeague sponsorluğu kapsamında hayata geçirdiği “Basketbolu Ateşliyoruz” kampanyası ile Altın Effie ödülüne layık görüldü.
  • Burger King®, Küresel markalar topluluğu Sustainable Brands İstanbul için Nielsen tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen “Good Life Brands/İyi Yaşam Markaları Araştırması” sonuçlarına göre “Restoran-Cafe” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Burger King®, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve AKADEMETRE Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen “1 Numaralı Markalar Araştırması”'nda “Self Servis – Restoran” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.

2018 yılında

  • Burger King® Marketing Türkiye ile tüketici araştırmaları konusundaki çalışmaları ile öne çıkan AKADEMETRE’nin ortak düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” kapsamında “Fast-Food” kategorisinde “Yılın İtibarlısı” seçildi.
  • Burger King® Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Cool Markaları” araştırmasında “Fast-Food” kategorisinde 3. kez “Yılın Cool Markası” oldu.
  • Burger King “Ateş Seni Çağırıyooo!” reklam filmi ile “Felis Başarı Ödülü”’ne layık görüldü.
  • Burger King®, Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri’nde “Ateş Seni Çağırıyor” kampanyasıyla Film-TV ve Sinema/perakende, satış, e-ticaret kategorisinde ‘gümüş’; Basın/İçecekler kategorisinde ‘kristal’ elma ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat için Ipsos tarafından yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasına göre 5. kez “Türkiye’nin En Sevilen Fast Food Markası” seçildi.
  • Burger King® Whopper® ateşinin gücünü eğlenceli bir dille vurgulayan kampanyası “Ateş Seni Çağırıyooo!” ile Effie Ödülleri’nde “Bronz Effie” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King®, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile Türkiye genelinde yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”nın sonuçlarına göre “Self Servis Restoran Kategorisi’”nde 1 numaralı marka seçildi.

2017 yılında

  • Burger King® Mediabrands Insight tarafından yapılan “Türkiye’de Fast-Food Sektörü” araştırmasında “En Çok Tercih Edilen Marka” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle yaptığı “İtibar ve Marka Değeri Performans Ölçümlemesi” araştırmasında “Fast-Food” kategorisinde marka algısını en çok yükselten kurum olarak “The One Awards” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”’nda bir numaralı marka seçildi.
  • Burger King® Digital Age tarafından gerçekleştirilen “GameChanger 2017” araştırmasında, tüketici gözüyle kategori bazlı en dijital markalar arasında “Zincir Restoranlar” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Burger King® Capital ve Ekonomist Dergileri tarafından gerçekleştirilen “Fast Retail 2017/Perakendenin Hızlıları Ödüllleri” kapsamında “Türkiye’nin (Mağaza Sayısına Göre) En Büyük Fast Food Perakende Şirketi” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Burger King® Marketing Türkiye ile Roamler Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Cool Markaları”  araştırması sonucunda “Fast-Food” kategorisinde “En Cool Marka” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® A.L.F.A. Awards’ta “Hızlı Servis Restoranları” kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olarak birincilik ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “UFRAD Franchising Ödülleri’”nde “Türkiye’nin En Büyük Franchise” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® The Brand Age Dergisi ile Xsights Araştırma ve Danışmanlık iş birliğinde gerçekleştirilen "Summer Hits 2017: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasında birinciliğe layık görüldü.
  • Burger King® Restaurant Brands International tarafından hazırlanan “Restoranların Açılış Kalitesi Endeksi” kriterine göre “Yılın Pazarlama Ödülü”’ne layık görüldü.
  • Burger King® Kristal Elma Ödülleri’nde “Paket Servis Buz Gibi” ilanı ile “Bilboard ve Radyo” kategorisinde 2 Gümüş ödülüne layık görüldü.

2016 yılında

  • Burger King® Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”’nda bir numaralı marka seçildi.
  • Burger King® Kristal Elma Ödülleri’nde “Düello” reklam kampanyası ile “Dijital ve Doğrudan Pazarlama” kategorilerinde “2 Kristal Elma”, “Medya” kategorisinde “1 Gümüş Elma” ve “Açıkhava” kategorisinde “2 Gümüş Elma” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® 11. Felis Ödülleri’nde “Düello” reklam kampanyası ile “Dijital Bölüm-Oyun” kategorisinde ödül aldı.
  • Burger King® 14. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde “Restoran & Cafe” kategorisinde “Halkın Favorisi” seçildi.
  • Burger King® Marketing Türkiye ile Roamler Türkiye’nin “Cool Markalar”  araştırması sonucuna göre “Fast Food” kategorisinde “En Cool Marka” ödülüne layık görüldü.

2015 yılında

  • Burger King® 13. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde “Yiyecek & İçecek ve Restaurant & Cafe” kategorisinde ikincilik ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Web Awards 2015” ödüllerinde “Food Industry” kategorisinde “Standard of Excellence” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen “Effie Ödül Töreni’”nde “Patatesin Kralı”  kampanyasıyla “Zincir Mağaza ve Restoran” kategorisinde “Gümüş Effie Ödülü”ne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”seçildi.
  • Burger King® AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödülleri’nde “Restoran” kategorisinde birinci seçildi.
  • Burger King® “Horizon Interactive Awards” ödüllerinde Woohoo Digital tarafından yenilenen kurumsal web sitesi ile “Silver Award” ödülüne layık görüldü.

2014 yılında

  • Burger King® Peramoda Ödül Töreni’nde yılın “En Başarılı Hızlı Servis Restoran Zinciri” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” seçildi.

2013 yılında

  • Burger King® “AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödülleri”nde “Restoran” kategorisinde birinci seçildi.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı” seçildi.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” seçildi.
  • Burger King® MediaCat araştırma sonuçlarına göre “2012’nin En Çok Konuşulan Fast Food Markası” seçildi.

2012 yılında

  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® EMEA Konferansı’nda “En Çok Kar Eden Franchise” seçildi.

2011 yılında

  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’”nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile “En Yaratıcı Mobil Kampanyalar” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) Ödülleri'”nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile üçüncülüğe layık görüldü.
  • Burger King® İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile “En İyi Mobil Pazarlama Kampanyası” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® EMEA Konferansı’nda “Building Brand and Sales” ödülüne layık görüldü.

2009 yılında

  • Burger King® 2008 ve 2009 yıllarının ilk çeyreğinde “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’”nda “Sektör Birinciliği” ödülüne layık görüldü.

2007 yılında

  • Burger King® Tüketici Raporu Dergisi tarafından verilen "9. Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü"’nü aldı.
  • Burger King® Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’nda “Sektör Birinciliği” ödülünü aldı.
  • Burger King® Antalya Belediyesi tarafından hijyen alanında verilen “Beyaz Bayrak” ödülünü aldı.
  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile “Beyaz Zambak” ödülünü aldı.

2006 yılında

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile "Beyaz Zambak" ödülünü aldı.
  • Burger King® “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması”’nda "Sektör Birinciliği" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® organizasyonu içinde "En Fazla Restoran Açan Ülke" ödülünü aldı.
  • Burger King® organizasyonu içinde "Marka Liderliği" ödülünü aldı.

2005 yılında

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile "Beyaz Zambak" ödülünü aldı.

2004 yılında

  • Burger King® “Aşıklar Günü” kampanyası ile "En Başarılı PR Kampanyası" ödülünü aldı.

1999 yılında

  • Burger King® “Gizli Müşteri Ziyaretleri” alanında "Serviste Mükemmellik" ödülünü aldı.
  • Burger King® 1.500 Burger King® Master Franchise şirketi arasından "En Hızlı Gelişim" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Türkiye'deki Burger King® Restoran Zincirleri” ile Avrupa, Afrika ve Orta Doğu bölgesinde "En Hızlı Büyüyen Ülke" özel ödülünü aldı.