TAB Gıda’nın geliştirdiği güçlü operasyon kalitesi, yaygın hizmet ağı ve ürün kalite standartlarına verilen önemden ötürü, bugün Burger King’in en hızlı büyüyen ülkeleri arasında Türkiye yer almakta. Burger King’in Türkiye’deki master franchise’si TAB Gıda haklı başarısını, önceki yıllarda aldığı benzer pek çok ödülün yanında, 6 Ekim 2011’de Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgelerindeki 2.728 restoran arasından “Markaya Değer Katma ve Satış” ödülüyle de kanıtlamıştı.

Burger King Türkiye’de geliştirilen “Monopoly Çılgınlığı Burger King”de kampanyası tüketiciler tarafından büyük ilgi görürken, ulusal ve uluslar arası birçok ödüle de layık görülmüş, kampanya İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) “En İyi Mobil Pazarlama Kampanyası” ödülü Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) Ödülleri'nde üçüncülük ve Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’nde “En Yaratıcı Mobil Kampanyalar”’ında birinciliğe layık görülürken, yurtdışında da örnek alınan kampanyalar arasında yerini almıştı.

17 yılda müşterileri ile kurmuş olduğu samimi ve dürüst iletişim, ürün ve hizmet kalitesi ile koşulsuz müşteri memnuniyeti sayesinde sayısız ödül ve başarılar elde eden Burger King, Türk halkının gönlünü fethedip Türkiye’nin en sevilen markası olmuştur. Müşterileri ile olan bu güçlü bağı kazandığı ödüllerle de tescilleyen Burger King, Mediacat ve Ipsos KMG araştırmaları sonucuna göre fast food kategorisinde üst üste 2011 ve 2012 Türkiye’nin en sevilen markası(Türkiye’nin Lovemark’ı) ödüllerini alarak en sevilen marka unvanını da korumaya devam ediyor.